Päivän opetus

.Nyt on käyty hakemassa lepakkotuoli. Mustat jalat ja valkoinen istuin. En malttanut olla mallailematta valkoista päällistä meidän aiempaan lepakkotuoliin. Tämä uusi yksilö matkaa mökille. Jätän sinne  jalkojen kokoamisen. Mikä muuten on varsinainen älykkyystesti.







Vihdoin yksi orpona seikkaillut talja pääsi käyttöön. Sopii juuri tämän tuolin pariksi.

Mutta mitä siis olen oppinut. Ainakin sen, ettei Fatboy Headdemock ole sään kestävä ulkokaluste. Kuullostaa hieman oudolta, mutta näin minulle on nyt kerrottu moneen kertaa. Olen nimittäin yrittänyt epätoivoisesti reklamoida aivan hommeessa olevasta valkoisesta riippukeinusta. Mutta ei auta, kun se nyt vaan ei ole ulkokaluste. Ok, uskotaan. Olisi kuitenkin ollut kiva, jos myyjä olisi sen minulle kertonut.  Jos joku teistä sattuu sitä himoitsemaan, niin suosittelen kyllä miettimään sijoittelua tarkkaan.
Olisi minulla kuvakin, mutta jätetään se nyt julkaisematta.

Mutta jatketaan vielä yhdellä ilon aiheella ja hehkutuksella.
Harvemmin tulee poikettua "honkkariin". Kävin nyt etsimässä tiettyä maalia ja löysinkin aivan älyttömän edullisesti saappaat.




Nämä ovat talvikumisaappaat, eli vuorelliset. 
Just kivat mökille nämäkin, eikö? Jonne meidän olisi tarkoitus lähteä viikonloppuna, olisi treffit remonttimiehen kanssa. Niin ja katseltaisiin vähän kaivon paikkaa.

Reipasta loppuviikkoa!







4 kommenttia