perjantai 21. maaliskuuta 2014

Kevättä Living and Roomin tyyliin

Hah, naurattaa nuo minun aikaisemmat tekstit Espanjasta. "Rentoa hengailua" täynnä. Ehkä se kuitenkin annetaan anteeksi. Tiedättehän, loma ja ajatukset jossain muualla, kun tabletilla näpyttelemisessä. Vaikka toki halusin jakaa ne kuvat teille.

Nyt olen kuitenkin kotiutunut. Ajatukset siirtyneet  kevääseen ja mielenkiintoisiin tapahtumiin. 
Minulle on saapunut taas Living and Roomilta demotuotteta ja osaa piti tietysti  asetella näytille ja testailla.














Living and Room järjestää kevään aikana "inspiraatioiltoja", joissa kaikki tuotteet nähtävillä. Illan aikana on arvontoja, tarjouksia sekä muuta sisustukseen liittyvää aihetta.

Alla tapahtumien päivämäärät ja paikat. Näihin kannattaa ehdottomasti osallistua. Laitan
 Helsingin tapahtumasta vielä lisäinfoa myöhemmin.





Mutta nyt kuulkaas alkaa minulla täydellinen kotoiluviikonloppu. Ei mitään, eikä minnekään. Aika kivaa reissailun jälkeen.

Rentouttavaa viikonloppua teillekin!







4 kommenttia :

  1. Ei sit muuta kuin rentoa viikonloppua :) Itse olen flunssassa. Pöh.

    VastaaPoista
  2. Kauniita tuotteita oot bongaillut itsellesi demoiksi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Enkö olekin, ja innolla odotan uutta pakettia :)

      Poista